۱۳۸۷/۸/۲۹

سردی باد کولر

سردی باد کولر زمانی محسوس میشه که از دستشویی اومده باشی و هنوز خیسیه آب رو احساس کنی. اونوقت میتونی درک کنی که سردی باد کولر خاکستری هست. کولر پدیده ی پیش پا افتاده ای در زندگیه. مث آشغال جمع کنای شهر. زندگی من، حاصل سرمای تمام کولر هاییه که دیدم. کولرها یا برقی ان یا آبی (در مورد هیچ کدومشون اطلاعی ندارم ولی تاحالا این دونوع رو دیدم). کولرایی که آبی ان کارشون اینه که خشکت کنن. خشک میشی همونطور که باید خشک باشی و کولر های برقی منزویت میکنن (دو تا پتو گنده رو دور خودت میپیچی که فکر کنی گرمته). من نتونستم هیچ وقت از این دو نوع کولر فرار کنم. الان که دارم مینویسم رو به روی یک کولر آبی هستم. اون هیچ وقت از خودش ردپا نمیزاره. در طول زمان و بی اینکه حس کنی خشک و خشک ترت میکنه. خودش در جایی، بالای هر جایی که زندگی میکنی هست و از طریق شاه راههایی به جای دنج تو حمله میکنه. آروم، کارش رو با هدیه دادن باد مرطوبی به اطاقت ادامه میده تا وقتی که اونقدر خشک شی که توانی برای بلند شدن و خاموش کردنش نداشته باشی. اون موقع هست که تو در کنج جایی، می خشکی.

۱ نظر:

Schizomi گفت...

bad az moddatha sharje dobare shode...be omide jaygoziniye asiabhaye badi...